Nový systém na skládce. Odbavení se může protáhnout

Nový systém na skládce. Odbavení se může protáhnout

Technické služby Zlín, které provozují skládku odpadů Suchý důl, zavádějí od října nový informační systém. „Pro nás jde o důležitý krok směrem k větší efektivitě řízení. Tak jako ve většině případů, kdy se starý systém inovuje, ani zde se to zřejmě neobejde bez komplikací. V prvních dnech ostrého provozu, tedy od 1. října, se může odbavení občanů i firem před vjezdem na skládku prodloužit,“ upozorňuje ředitel společnosti Jakub Černoch.

V souvislosti s novým informačním systémem dojde ke změně postupu odbavení firem i občanů, kteří přiváží odpad k uložení na skládku Suchý důl. Možností, jak se zejména v prvních dnech vyhnout zbytečnému čekání, je předem si s Technickými službami Zlín uzavřít smlouvu o odstranění odpadů. Ta obsahuje většinu důležitých údajů, které pak již není při odbavování nutné znovu zadávat. „Zvláště pro firmy je to nutnost, využít této možnosti ale mohou i občané,“ říká Jakub Černoch. Smlouvy vyřizuje obchodní oddělení na tel. 577 111 413 v pracovní dny v době od 6.00 do 14.30.

Skládka Suchý důl začala svému účelu sloužit v roce 2003, jde o jednu z nejmodernějších staveb svého druhu na Moravě – je vybavena nepropustným dnem s několikanásobnou izolací, systémem odděleného jímání průsakových a povrchových vod, odplyňovacím a monitorovacím systémem. Její kapacita postačí do roku 2024, v případě potřeby jsou přímo v jejím areálu další vhodné plochy jako rezerva. Provozní doba je od pondělí do pátku od 7.00 do 19.00 a v sobotu od 7.30 do 12.30.