3.7.2018 / Provoz o svátcích 5. a 6. července 2018

Upozorňujeme občany, že svoz odpadu ve dnech 5. (čtvrtek) - 7. (sobota) července probíhá jako obvykle, bez ohledu na... Číst dále »

1.6.2018 / Omezení výdeje popelnic občanům

Ve úterý dne 5.6.2018 v době od 10 do 14 h bude z technických důvodů uzavřen sklad a nebude možné vydávat popelnice pro... Číst dále »

2.5.2018 / Změna provozní doby skládky a výdeje kompostu

Dovolujeme si Vás upozornit, že od 2.5.2018 dochází k úpravě provozní doby skládky takto: Příjem odpadů ve všední dny: 7:00 -... Číst dále »

Všechny aktuality »

Statutární orgány


Zastupitelstvo města Zlína schválilo dne 4.12.2014 na své 1. schůzi snížení počtu členů dozorčí rady z 5 na 3 (usnesení 67/1Z/2014), odvolalo jednatele a členy dozorčí rady a jmenovalo nové jednatele a členy dozorčí rady (usnesení 68/1Z/2014).

Rada  jednatelů  společnosti
Ing. Jan Štětkář
Tomáš Krajíček
Radek Majc

 

Dozorčí  rada  společnosti
Mgr. Svetoslav Točev
Ing.   David Vychytil
Ing. et Bc. Antonín Prokeš

 



Upozorňujeme občany, že již začalo blokové čištění komunikací a přilehlých parkovišť.

V souladu se zákonem je dopravní značení v dané lokalitě umístěno vždy týden před zahájením čištění. Je to zónové značení, čili neruší ho křižovatka, ale až odpovídající značka konec zóny! Bohužel, mnoho řidičů zůstává s vozidly na parkovištích a jsou následně pokutováni městskou policií.

Věnujte tomu, prosím, pozornost, ať těmto nepříjemnostem předejdete.

Seznam ulic a termínů blokového čištění v PDF.
Seznam ulic a termínů blokového čištění v XLSX.
Mapová příloha je zde.