13.12.2017 / Provozní doby o vánočních a novoročních svátcích

Jako každoročně i letos upřesňujeme provozní dobu na našich pracovištích, sloužících veřejnosti. Provozní doba skládky... Číst dále »

5.12.2017 / Změna provozní doby skládky Suchý důl

Z provozních důvodů v době od 11.12.2017 do 28.2.2018 dochází ke změně pracovní doby pro veřejnost. Pondělí až pátek 7:00 –... Číst dále »

1.12.2017 / Oznámení pro odběratele posypových materiálů

S platností od 1.12.2017 bude probíhat odběr posypových materiálů pouze v pracovní dobu od 6:00 do 14:00 h. Po 14 hodině nebude... Číst dále »

Všechny aktuality »

Statutární orgány


Zastupitelstvo města Zlína schválilo dne 4.12.2014 na své 1. schůzi snížení počtu členů dozorčí rady z 5 na 3 (usnesení 67/1Z/2014), odvolalo jednatele a členy dozorčí rady a jmenovalo nové jednatele a členy dozorčí rady (usnesení 68/1Z/2014).

Rada  jednatelů  společnosti
Ing. Jan Štětkář
Tomáš Krajíček
Radek Majc

 

Dozorčí  rada  společnosti
Mgr. Svetoslav Točev
Ing.   David Vychytil
Ing. et Bc. Antonín Prokeš

 



Upozorňujeme občany, že již začalo blokové čištění komunikací a přilehlých parkovišť.

V souladu se zákonem je dopravní značení v dané lokalitě umístěno vždy týden před zahájením čištění. Je to zónové značení, čili neruší ho křižovatka, ale až odpovídající značka konec zóny! Bohužel, mnoho řidičů zůstává s vozidly na parkovištích a jsou následně pokutováni městskou policií.

Věnujte tomu, prosím, pozornost, ať těmto nepříjemnostem předejdete.

Seznam ulic a termínů blokového čištění v PDF.
Seznam ulic a termínů blokového čištění v XLSX.
Mapová příloha je zde.